Σάββατο, 22 Ιανουαρίου 2011

Υγιεινά... και παχυντικά

Οι άνθρωποι που προσέχουν τη διατροφή τους, συχνά προσέχουν τις ποσότητες των φαγητών που θα επιλέξουν να καταναλώσουν αλλά και τις θερμίδες.

Ωστόσο, με έρευνα που έγινε και δημοσίευσε το αμερικανικό τεύχος του περιοδικού Cosmopolitan φαίνεται πως οι «προσεκτικοί» με τις τροφές δεν ξέρουν και τόσο καλά ποιες τροφές πρέπει να καταναλώνουν και σε ποιες ποσότητες.

Ξηροί καρποί: Ένα κύπελλο με ξηρούς καρπούς έχει πέντε έως οκτώ φορές περισσότερες θερμίδες από τους φρέσκους καρπούς, επειδή έχει υποστεί αφυδάτωση και είναι πολύ πυκνότεροι. Τα νωπά σταφύλια, για παράδειγμα, έχουν 60 θερμίδες ανά φλιτζάνι, ενώ οι σταφίδες έχουν 460.

Συσκευασμένα δημητριακά: Ο συνδυασμός φρούτων με βρώμη κάνει πάρα πολύ καλό στον οργανισμό και σας γεμίζει με ενέργεια. Ωστόσο, τα προπαρασκευασμένα δημητριακά έχουν περισσότερες θερμίδες γιατί έχουν περισσότερη ζάχαρη. Αυτό συμβαίνει για να μπορούν να διατηρηθούν για περισσότερο καιρό. Για παράδειγμα, ένα μπολ με δημητριακά έχει περίπου 500 θερμίδες.

Εμφιαλωμένο τσάι: Οι περισσότερες καφετέριες και τα καταστήματα τροφίμων έχουν εμφιαλωμένο τσάι με ζάχαρη ή μέλι. Μπορεί εσείς όταν το πίνετε και να αισθάνεστε ότι δεν επιβαρύνεται τον οργανισμό σας, ωστόσο οι ειδικοί υποστηρίζουν ότι ένα μπουκάλι περιέχει διπλή ή και τριπλή ποσότητα τσαγιού, με αποτέλεσμα να αγγίζει τις 200 θερμίδες.

Σαλάτες: Σίγουρα δεν υπάρχει τίποτα καλύτερο για τη σιλουέτα σας από τα γυμνά λαχανικά, όμως τα τελευταία χρόνια οι σαλάτες συνοδεύονται από τριμμένο τυρί, καρύδια, κρουτόν και dressing που φορτώνουν τις σαλάτες με περισσότερες θερμίδες. Για παράδειγμα μια σαλάτα φορτωμένη αντιστοιχεί σε ένα παραφουσκωμένο πιάτο ζυμαρικών
real.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΓΡΑΨΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΣΑΣ

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...